L’estand de València, Terra i Mar obri les seues portes en Fitur 2015

L’estand de València, Terra i Mar obri les seues portes en Fitur 2015

L’estand de la Diputació de València, a través del Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar, ha obert les seues portes al públic en el pavelló 7 de la Fira Internacionaldel Turisme Fitur 2015, que se celebra del 28 de gener a l’1 de febrer, a Madrid. 

El president de la corporació provincial, Alfonso Rus, farà esta vesprada, a les 16.30 hores, un recorregut pels espais expositius dels municipis i atendrà els mitjans de comunicació.

En esta edició, el Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar participa amb l’eslògan «província de València, l’escapada encertada», amb l’objectiu de transmetre l’àmplia oferta turística de la província.

 La campanya, que es desenrotllarà al llarg de tot l’any, dóna a entendre que la província oferix una àmplia varietat de productes turístics: mar, platja, sol, turisme d’interior, festa, cultura, gastronomia, enologia, esports, aventura i relax. Els turistes que trien la província de València per a les seues vacacions o escapades encerten en la seua elecció.

 En Fitur, el Patronat promociona els principals productes turístics de la província de València en dos grans àrees temàtiques: turisme de sol i platja i turisme d’interior.

En la zona de sol i platja participen les localitats de Puçol, el Puig de Santa Maria, Xeraco i Tavernes de la Valldigna, i en la zona d’interior mostren la seua oferta els municipis d’Algemesí, Riba-roja de Túria, Cofrentes, Ayora, Requena, Llíria i Alzira.

 A més, l’estand de València, Terra i Mar compta amb la presència destacada dels municipis de Xàtiva, Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d’en Berenguer.

 Captura de pantalla 2015 01 29 a las 5.29.41 580x347 Lestand de València, Terra i Mar obri les seues portes en Fitur 2015

Estand «València, Terra i Mar»

 Enguany, totes les marques de la Comunitat Valenciana compartixen un espai comú de1.609 metres quadrats, en el pavelló 7 del recinte firal.

L’estand presenta la Comunitat Valenciana i les marques València, Terra i Mar, Castelló, Costa Blanca, Turisme València i Benidorm amb una imatge unificada i global.

 El disseny de l’estand d’enguany presenta elements molt destacats en altura, amb uns sostres ondulats que simulen les onades del mar Mediterrani, reforçat amb les línies corbes dels mostradors. Els sostres a més ressalten per les imatges de gran format retroil·luminades. El color predominant de l’estand és el blanc, que contrasta amb el paviment blau.

 El mòdul de la marca turística de la província, «València, Terra i Mar», compta amb 180 metres quadrats per a donar a conéixer l’oferta turística de la província de València.

 L’estand disposa d’espais comuns destinats a usos professionals: zona business, plaça central per a activitats, sales de premsa i presentacions i demostracions de cuina  i degustacions gastronòmiques.

Captura de pantalla 2015 01 29 a las 5.30.03 580x317 Lestand de València, Terra i Mar obri les seues portes en Fitur 2015

Etiquetas

Si te gusta el artículo, ¡compártelo!!

Sobre el autor

Author Gravatar
La Dipu En la Red

Artículos relacionados